قوانین و مقررات ثبت سفارش در فروشگاه کتاب انتشارات سخن

1-      تمامی کتب ارائه شده توسط فروشگاه کتاب انتشارات سخن پس از انجام مراتب  سفارش و اتمام مراحل پرداخت پیگیری می شوند.

2-      کلیه کتاب ها بصورت نو عرضه می گردد و فروشگاه کتاب انتشارات سخن کتاب دست دوم توزیع نمی کند.

3-      همه کتاب های فعال روی سایت لزوما موجود نمی باشد و ممکن است پس از ثبت سفارش و پیگیری، کتاب چاپ تمام بوده و یا افزایش قیمت داشته باشد.

نکته: بانک کتاب فروشگاه کتاب انتشارات سخن قیمت کتابها را روی سایت آپدیت میکند و کتابهای چاپ تمام را نیز تا موعد چاپ مجدد غیرفعال می نماید، اما بدلیل تعداد زیاد عناوین کتابهای موجود در بازار امکان بروز نبودن اطلاعات کتاب روی سایت وجود دارد.

4-      تمامی سفارشات از فردای روز ثبت سفارش اقدام می گردد و ظرف مدت 1 تا 2 روز کاری تهیه و سپس بسته به نحوه ارسال انتخاب شده از سوی مشتری فرستاده می شود. در صورتی که برای تهیه کتاب عجله دارید می توانید با تلفن های ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب فروشگاه کتاب انتشارات سخن مشاوره نمایید.

5-      مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به پست بر عهده آن اداره می باشد زیرا کلیه بسته های پستی بیمه هستند و پس از آن فروشگاه کتاب انتشارات سخن می تواند کد رهگیری پست را در اختیار مشتریان قرار دهد.

6-      قیمت کتاب ها را برحسب نرخ اعلام شده توسط ناشر (قیمت پشت جلد) بروزرسانی می شود و در صورت کاهش یا افزایش قیمت مراتب متعاقبا به مشتری اعلام می گردد.

نکته 1: در صورت چاپ تمام بودن کتاب و یا غیرقابل تهیه بودن آن برای ما، جریمه فوق الذکر مشمول سفارش نمی شود، وجه عینا به حساب مشتری برمی گردد و مشتری می تواند آن را به حساب بانکی خود مسترد نماید.

نکته 2: اگر یک یا چند عنوان از کتب سفارش داده شده برایما غیرقابل تهیه باشد و مابقی تهیه شده باشد،بانک کتاب فروشگاه کتاب انتشارات سخن کتابهای تهیه شده که در بازار موجود بوده است را برای مشتری ارسال خواهد کرد و استرداد سفارش مشمول جریمه 17% خواهد بود.

7-      اطلاعات مشتریان ( آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر فروشگاه کتاب انتشارات سخن می باشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص سوم قرار نخواهد گرفت.

8-      کد پستی بایستی دقیق و کامل درج گردد و در صورت اشتباه بودن مسئولیت آن بر عهده مشتری است و ارسال دوباره شامل پرداخت مجدد هزینه ارسال می باشد.

9-     برای سفارش های بالای 200 هزار تومان ارسال رایگان خواهد بود.

10-فقط در صورتی که کتاب‌های خریداری شده از نشر،مشکل داشته باشند(پارگی ورقات،چاپ نشدن بعضی از بخش های کتاب و…) مرجوعی و تعویض خواهیم داشت،در غیراینصورت مرجوعی پذیرفته نخواهد شد.